Twitter最前线

    follow me on Twitter

    28 November 2009

    最近比较烦⋯⋯但係又唔知烦乜



    最近比较烦⋯⋯总觉得日子过得有一些极端⋯⋯总觉得钞票一天比一天难赚⋯⋯我看那前方怎么也看不到岸⋯⋯人生总有远的近的麻烦⋯⋯我只是心烦却还没有混乱⋯⋯你们的关心让我温暖⋯⋯家是我最甘心的负担⋯⋯我不烦 我真的不烦⋯⋯因为,我的人生很灿烂

    OK,呻完。够钟睏觉

    3 comments:

    ShiQing said...

    训啦训啦..唔好想咁多,训醒就乜事都无架啦!

    花D时间准备吓你个台湾之行仲好啦 =P

    Kian said...

    吓亲我添
    冇端端走個‘泼妇骂街’出来
    嘻嘻⋯⋯

    ShiQing said...

    击鼓鸣冤啊,包大人!
    你系咪“误读”我D语气啊?边度有骂街喔..
    唉..睇来我心灵既创伤,都要有份台湾手信先至可以抚慰咯...一于咁话啦! =P

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...