Twitter最前线

    follow me on Twitter

    21 September 2009

    有情人终成眷属

    有人话,通常过咗农历七月,都有一大堆恋爱中的情侣排住队等拉埋天窗,係结婚嘅好日子。咁嘅事终于喺我⋯⋯身边啲朋友度印证咗。(唔洗驚,我重未娶!)加上好多‘专业人士’都唔建议明年结婚,话唔係咁好日子喎。重有啲绰头呢——乜嘢999啊,20092009啊。搞到大家到赶住喺呢段时间行婚礼、办婚宴、搞注册。

    来紧嘅十月到十二月之间,一共有五场婚宴等紧我去饮。其中两单重係咁啱得咁巧,喺同一晚接到通知嘅添!好彩五场都冇撞日子,唔洗搞到要做取舍,避过礼到人不到嘅尴尬场面。年尾個阵有堂大佬嗰婚礼;有一单係好朋友嘅哥哥;另外一场就係自小学一年级就识得嘅旧同学;其余两位,係今年正揾返嘅旧朋友,大家都係中学嗰阵参加同一届学生记者队时候认识嘅。

    话事话,如果我唔係今年行桃花(唔係讲紧姻缘嗰啲,係人缘嗰种),有机会同埋啲旧同学、旧朋友重聚,都唔会有咁样嘅荣幸参加佢哋嗰婚礼。大家冇误会,我唔係呻紧有几唔好彩收到啲红炸弹!祇係有少少感触。原来当年大家响纪念册度写啲乜嘢‘有缘千里来相会’诸如此类嘅留言,唔係斋写来睇咁简单,真係有‘友谊万岁’咁嘅事嗰喎!

    真係要多谢啲有心人,时不时搞吓啲大大小小嘅聚会啊、饭局啊、又或者係啲旅行团啊,俾大家有机会倾吓计、话吓家常,促进大家嘅友情。好彩呢個年代嘅科技咁发达,唔洗净喺靠飞鸽传书或者写信保持联络。短讯、email、facebook等,都好方便。事在人为,冇再揾籍口啦!喺呢個世界嘅某個角落,可能有呢啲朋友捻紧你嗰喎!

    送俾大家呢两首靓歌。虽然旧咗啲,但係好听同有意义就得啦!本来捻住要upload谢安琪嘅《囍帖街》,但係捻捻吓,好似唔係几应景喎,重有少少攞景添。好啦,喺度祝大家:天下有情人终成眷属!







    No comments:

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...